534070215 sklep@kissglass.pl

FAQ - najczęściej zadawane pytania

1. Jaki jest czas realizacji zamówienia.

Czas realizacji zamówienia to od 14 do 21 dni od zaksięgowania wpłaty za zamówienie na koncie sklepu.


2. Czy można zamówić butelkę z własnym nadrukiem?

Oczywiście, że tak. W takim przypadku prosimy kontaktować się mailowo pod adresem biuro@kissglass.pl l bądź telefonicznie pod nr 534 070 215. Dokonamy wyceny zamówienia a nasz grafik pomoże dostosować nadruk do wybranego rodzaju butelki tak, aby uzyskać zadowalający efekt.

 

3. Jak złożyć zamówienie ?

To bardzo proste :)
Wystarczy w zakładce kreator wybrać interesującą nas butelkę. Następnie projektujemy nadruki — wpisując teksty (przycisk dodaj tekst), bądź dodajemy grafiki (przycisk dodaj grafikę). Na jednej butelce możemy umieścić kilka grafik lub napisów. W momencie zakończenia projektowania wybieramy przycisk, dodaj do koszyka, wypełniamy formularz i opłacamy zamówienie.
Nie opłacone zamówienia nie są realizowane.

 

4. Jaka jest minimalna ilość zamówionych butelek?

Realizujemy zamówienia od 20 sztuk.
 

5. Chcę zamówić butelki z nadrukiem dla moich gości weselnych, ile dni wcześniej należy złożyć zamówienie?

 

Aby mieć pewność,że nasze butelki znajdą się na weselnym stole najlepiej złożyć zamówienie minimum 14 dni wcześniej.

 

6. Zamówienie zostało zrealizowane, gdzie znajdę numer do śledzenia przesyłki ?

W przypadku zrealizowanego i wysłanego zamówienia system na podany w zamówieniu e-mail wysyła informację z nr przesyłki.
Strona, na której można śledzić przesyłkę:
www.geis.pl/pl/sledzenie-przesylki

7. Jaki jest czas i koszt wysyłki zamówienia ?

Koszt wysyłki to 17 zł (kurier Geis) za jedną paczkę do 30 kg. W przypadku większych zamówień butelki pakowane są do kilku paczek, aby zapewnić ich bezpieczny transport . Wówczas sumowany jest koszt nadania każdej przesyłki.
Przesyłka powinna zostać dostarczona w ciągu 48 godzin.

 

8. Moje zamówienie zostało nieprawidłowo wykonane, co mam zrobić ?

Prosimy o maila na adres biuro@kissglass.pl, w którym będą zdjęcia błędnego nadruku oraz krótki informacyjny opis, każdy przypadek rozpatrujemy indywidualnie.

 

9. Co zrobić gdy zamówione prze mnie butelki zbiły się podczas transportu?

 

Paczka powinna zostać otwarta w obecności kuriera, jeżeli okaże się z jedna, bądź kilka butelek zostało stłuczonych, w obecności kuriera sporządź protokół szkody i prześlij go do nas w ciągu 7 dni. Każda przesyłka jest ubezpieczona oraz oznaczona „uwaga szkło”.
 

10. Paczka dotarła jednak z niepełnym zamówieniem, co ma zrobić ?

W przypadku braków lub błędów w zamówieniu skontaktuj się z nami za pomocą maila biuro@kissglass.pl a my zweryfikujemy błędy i niezwłocznie doślemy brakujące produkty.

 

11.Czy mogę zwrócić zamówione butelki z nadrukiem?

Zgodnie z przepisami produkty sporządzone na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi.


12. Jak zapewnić trwałość nadruku podczas użytkowania butelki?

 

Należy pamiętać o kilku zasadach:
-nadruku nie należy wystawiać bezpośrednio na działanie wysokich temperatur,

-nadruku nie należy wystawiać na działanie pary wodnej,
-nadruku nie należy polewać bezpośrednio w dużej ilości alkoholem wysokoprocentowym,
-
do mycia nie należy używać ostrych myjek i drapaków, ponieważ nadruk może ulec uszkodzeniu.

13. Kurier dzwoni z informacją, że najprawdopodobniej zawartość paczki zbiła się, co zrobić?

Nie rezygnuj z odbioru paczki, często w podobnych sytuacjach wracały do nas paczki bez stłuczeń. Otwórz paczkę i sprawdź jej zawartość, każdą paczkę pakujemy starannie, tak aby butelki były odpowiednio zabezpieczone, na każdej paczce jest też informacja, że zawiera ona szkło. W razie jakichkolwiek wątpliwości skontaktuj się z nami biuro@kissglass.pl lub zadzwoń 534070215.

pokaż koszyk
0produkt w koszyku
0PLNłącznie
0%rabatu
złóż zamówienie